Senioren Express brengt ouderen naar de Tong Tong Fair

De Senioren Express, een initiatief van Stichting Tong Tong, is een speciale vervoersdienst voor ouderen die niet zelfstandig naar de Tong Tong Fair kunnen of willen reizen. De chauffeurs van de kleine personenbusjes rijden door heel Nederland om de passagiers thuis op te halen. Aan het eind van de dag brengen zij hen ook weer thuis. Waar u ook woont, u kunt altijd mee met de Senioren Express. De enige voorwaarde is dat we voor de rit voldoende passagiers hebben.

Wanneer u op de Tong Tong Fair arriveert, ontvangt ons Senioren Team u met koffie en spekkoek in de speciale Senioren Lounge in de Entree. Ook krijgt u een exemplaar van de Boekoe Pienter, de beurscatalogus van de Tong Tong Fair.

U spreekt zelf met uw medereizigers af hoe laat u weer naar huis wilt. De Senioren Express zet u vervolgens weer thuis – voor de deur – af.

Alle informatie zoals tarieven en inschrijfprocedure staat op het inschrijfformulier dat u hier kunt downloaden (pdf).

Sobats (donateurs van Stichting Tong Tong) krijgen korting. Lees hier meer over Sobat worden.