Sobat 2019 is verschenen

Het winternummer van De Sobat is in februari verschenen. De Sobat is het relatiemagazine voor donateurs van Stichting Tong Tong.

Met op de cover een foto van Anneke Grönloh, in 2001 gemaakt door fotograaf  Serge Ligtenberg tijdens een concert op de Pasar Malam Besar. In een artikel beschrijven we het leven van deze wereldster, die in 2018 overleed.

Ook in De Sobat een  uitgebreide terugblik met veel foto’s op de jubileumeditie van de Tong Tong Fair – de 60e – in 2018.

Van 23 mei t/m 2 juni 2019 begint de 61e Tong Tong Fair, en Sobats ontvangen als eersten nieuws over het programma. Een van de thema’s dit jaar: Jakarta.

Sabrina Luthjens, ontwerper van de huisstijl van de Tong Tong Fair, reisde voor het eerst naar Indonesië. Haar moeder (Yogyakarta 1928 – Den Haag 2015) sprak in haar laatste levensdagen over naar huis gaan. Sabrina maakte die reis in haar plaats.

Donateurs van Stichting Tong Tong hebben De Sobat inmiddels thuis ontvangen.

Word ook donateur!

Stichting Tong Tong (1960) werkt onverminderd aan die ene missie: het behoud van en de overdracht van de kennis over de Indische cultuur. Stichting Tong Tong ontwikkelt het culturele programma van de Tong Tong Fair, maar is ook actief búiten het Malieveld: als uitgever van boeken, als producent van tentoonstellingen, als denktank én vraagbaak over Indisch erfgoed. Wij hebben uw financiële hulp hard nodig om dit te kunnen blijven doen.

Vanaf € 20 bent u al donateur

U bent Sobat (vriend/donateur) vanaf € 20,–. Woont u elders in Europa, dan bent u vanaf € 25,– Sobat; overige landen vanaf € 30,–. U ontvangt een Sobat-kaart, die u o.a. korting geeft op de boeken van Stich- ting Tong Tong (indien bij ons gekocht). Wij rekenen per kalenderjaar, van januari – december.

Bankrekening voor donaties

IBAN: NL86 INGB 0006 0659 19 t.n.v. Stichting Tong Tong.
Betaling vanuit het buitenland? Voeg dan de BIC toe: INGBNL2A.