Indisch Anders

Indisch Anders, boekenkrant bij het Tong Tong Festival, richt zich op lezers met een belangstelling voor (post)koloniale letteren. Indisch Anders verschijnt onregelmatig in een oplage tussen 20.000 en 40.000 exemplaren (in 2013 30.000 ex.). De boekenkrant is gratis verkrijgbaar bij de boekhandel. Hoofdredacteur van Indisch Anders is Siem Boon, directeur van het Tong Tong Festival.

Indisch Anders ontvangen?
Indisch Anders verschijnt onregelmatig. Mail uw adresgegevens naar anders@indisch.nu of stuur een briefkaart naar Indisch Anders, Bezuidenhoutseweg 331, 2594 AR Den Haag, en u ontvangt bericht als een nieuw nummer is verschenen.

Wilt u Indisch Anders thuis ontvangen? Word dan Sobat, donateur van Stichting Tong Tong. Klik hier voor informatie over Sobat worden.

Lees hier Indisch Anders:

Volg Indisch Anders ook op Twitter en op Facebook!
Twitter: http://twitter.com/IndischAnders.
Facebook: http://www.facebook.com/IndischAnders.

Adverteren in Indisch Anders
Klik hier voor de advertentietarieven van Indisch Anders. Bel Leslie Boon, 070 – 322 8775 of mail naar advertenties@tongtong.nl als u nog vragen hebt. Zij kan u ook informeren over de advertentiemogelijkheden van ‘De Sobat’, relatiemagazine van Stichting Tong Tong, uitgever van Indisch Anders.