Indisch Anders

Indisch Anders, boekenkrant bij het Tong Tong Festival, richt zich op lezers met een belangstelling voor (post)koloniale letteren. Indisch Anders verschijnt onregelmatig in een oplage tussen 20.000 en 40.000 exemplaren. De boekenkrant is gratis verkrijgbaar bij de boekhandel. Hoofdredacteur van Indisch Anders is Siem Boon, directeur van het Tong Tong Festival.

Indisch Anders-brochure
In voorjaar 2014 verscheen géén editie van Indisch Anders, de gratis boekenkrant. Daarvoor in de plaats verscheen een brochure, zonder recensies, maar met nieuws over de boeken-items van het Tong Tong Festival. Omvang 16 pagina’s in kleiner formaat dan de krant, oplage 30.000 exemplaren. De brochure was gratis verkrijgbaar bij ruim 350 distributeurs door heel Nederland, o.a. boekwinkels en bibliotheken. De krant wordt daarnaast via controlled circulation gestuurd aan donateurs van Stichting Tong Tong, circa 2.000. Klik hier voor de advertentietarieven.

Digitaal
Kort voor het Tong Tong Festival van start ging, is de eigen website van Indisch Anders online gekomen: de gratis boekenkrant digitaal. De URL is www.indisch-anders.nl.

Indisch Anders ontvangen?
Indisch Anders verschijnt onregelmatig. Mail uw adresgegevens naar anders@indisch.nu of stuur een briefkaart naar Indisch Anders, Bezuidenhoutseweg 331, 2594 AR Den Haag, en u ontvangt bericht als een nieuw nummer is verschenen.

Wilt u Indisch Anders thuis ontvangen? Word dan Sobat, donateur van Stichting Tong Tong. Klik hier voor informatie over Sobat worden.

Volg Indisch Anders ook op Twitter en op Facebook!
Twitter: http://twitter.com/IndischAnders.
Facebook: http://www.facebook.com/IndischAnders.