Bestelwijze

Als bijdrage in de portokosten rekenen wij € 1,75 per bestelling. Dit geldt alleen voor adressen in Nederland. (Voor verzending naar buitenlandse bestemmingen doen wij graag prijsopgaaf.)

Bestellen is eenvoudig: maak het totaalbedrag (incl. het verschuldigde bedrag voor de porto) over op NL58 INGB 0000 7583 89, t.n.v. St. Tong Tong, Den Haag, o.v.v. het gewenste. Bij internetbankieren gaarne ook uw naam en adres vermelden bij ‘mededelingen’, of stuur die gegevens apart in een briefje of een e-mail naar

Stichting Tong Tong
2509 JE Den Haag
boeken@tongtong.nl

*Voor Sobats (donateurs) gelden de speciale gereduceerde prijzen alleen indien zij bestellen bij Stichting Tong Tong.

Kerstvakantie
Wij zijn vanwege de feestdagen gesloten van 21 december t/m 5 januari. Mail wordt in die periode slechts incidenteel gelezen. Bestellingen worden weer verzonden vanaf 9 januari 2024. Voor die tijd zijn onze boeken uiteraard, zoals altijd, wel gewoon verkrijgbaar via de reguliere (web-)boekhandel.

Meer informatie
Als u vragen heeft, kunt u ons ook bellen: 070 – 354 0944 of mailen: boeken@tongtong.nl.