Een nieuw webadres voor 3 nieuwe websites: www.tongtong.nl

Vandaag is de gerestylede website van het Tong Tong Festival online gegaan. De vernieuwde websites van de Tong Tong Fair en Stichting Tong Tong gingen vorige week al online. Via de portal www.tongtong.nl komt u op een pagina met de links naar de websites. U hoeft voortaan maar één webadres te onthouden: www.tongtong.nl.

Zowel de Tong Tong Fair, het Tong Tong Festival als de Stichting Tong Tong hebben eenzelfde structuur om het navigeren makkelijk te maken. De inhoud verschilt echter.

De website van de Tong Tong Fair beschrijft het evenement dat op het Malieveld wordt georganiseerd en geeft veel praktische informatie over bijvoorbeeld openingstijden, entreebewijzen en Pasarpassen.

De website van het Tong Tong Festival richt zich uitsluitend op het culturele programma van de Tong Tong Fair. Programmanieuws en achtergronden over artiesten, voorstellingen, debatten, workshops, talkshows, tentoonstellingen enzovoort, leest u op de festivalsite.

De site van Stichting Tong Tong houdt op de hoogte van de activiteiten van de oudste Indische culturele organisatie van Nederland. De site biedt onder meer een overzicht van het gevarieerde boekenfonds van Stichting Tong Tong, lopende en voorbije tentoonstellingen en links naar bijzondere projecten zoals de Indische School.