Het voorjaarsnummer van ‘De Sobat’ is verschenen

Sobat 2011In maart 2011 is het voorjaarsnummer van ‘De Sobat’ verschenen, de relatiemagazine voor donateurs van Stichting Tong Tong. In dit nummer kijken we onder andere vooruit naar de tentoonstelling over de Indische keuken die in het Cultuurpaviljoen van de 53e Tong Tong Fair zal komen. Ook maken we de eerste namen bekend van artiesten die zullen optreden op het Tong Tong Festival 2011. De Sobat sprak uitgebreid met de Indische singer-songwriter Wouter Muller, die zijn nieuwe cd ‘Verleden Land’ zal presenteren in het Bintang-Theater. Dat theater is ook de locatie voor een andere cd-presentatie: ‘Cinta’ van Anna Montan en Patrick Lauwerends. In ‘De Sobat’ leest u een lang interview met deze bijzondere musici die op ‘Cinta’ krontjong en jazz samenbrengen. In de serie ‘Wie maken de Tong Tong Fair’ stellen we dit keer Linda Sellier aan uw voor. Zij is o.a. verantwoordelijk voor de standhoudersadministratie van de Tong Tong Fair en de boeken van Stichting Tong Tong. In het interview neemt Linda Sellier u mee naar Jakarta.
Tenslotte politiek: ‘De Sobat’ was aanwezig bij de overhandiging van een petitie van het Indisch Platform aan de Tweede Kamer Commissie VWS. De petitie betreft de ‘Indische kwestie’.
Een uitgebreide culturele agenda en nieuwsberichten maken dit nummer weer af.