Sobat Nieuwsbrief

Stichting Tong Tong focust op on(der)belichte verhalen en geschiedenissen, maar wil ook inspireren door de beste hedendaagse mix van Oost en West te tonen.

Stichting Tong Tong leest, kijkt, luistert en onderzoekt het hele jaar. Wilt u regelmatig nieuws ontvangen van Stichting Tong Tong? Geef u dan op voor onze nieuwe, digitale, nieuwsbrief voor Sobats, met o.a. cultureel nieuws, interviews en informatie over bijzondere activiteiten. Het laatste nieuws? U weet het als eerste!

Wanneer u zich via het onderstaande formulier aanmeldt voor de nieuwsbrief, ontvangt u een mail die u dient te bevestigen. Pas dan bent u geabonneerd.

* verplicht

Sobats-voor-het-Leven vullen hier SvhL in.

Hier kunt u ook verbeteringen aanbrengen in uw adres, als wij dit niet correct genoteerd hebben.

Over het magazine De Sobat

Sobats (vrienden/donateurs) van Stichting Tong Tong ontvangen tweemaal per jaar het kleurige magazine De Sobat en tussendoor de speciale Sobat-nieuwsbrief. Vindt u de Indische cultuur ook belangrijk? Word dan ook donateur van Stichting Tong Tong, de oudste Indische culturele stichting van Nederland. Volg deze link en lees hoe u Sobat wordt.