Adverteren in winternummer van De Sobat

coverDeSobatzomer2013Op 3 december a.s. verschijnt het winternummer van De Sobat. Dit kleurige relatiemagazine van Stichting Tong Tong wordt verstuurd naar ca. 3.000 donateurs en andere relaties van Stichting Tong Tong. Adverteren is al mogelijk vanaf 28 euro. Een uitgelezen kans om kort voor de feestdagen uw boek, cd, of ander mooi kado onder de aandacht van een cultureel geïnteresseerd lezerspubliek te brengen. Ook reisorganisaties, musea en restaurants behoren tot de regelmatige adverteerders. En u steunt er meteen St. Tong Tong mee! Reserveren kan t/m 4 november.

Klik hier voor meer informatie. Klik hier voor een pdf met de advertentietarieven en technische gegevens.

N.B.: Door een samenloop van omstandigheden verschijnt De Sobat helaas 20 i.p.v. 3 december.