Een nieuwe Sobat vol nieuws over de 61e Tong Tong Fair

In mei 2019 is de vernieuwde Sobat van de pers gekomen. Een nieuwe editie maar ook vernieuwd. We hebben het magazine in een fris nieuw jasje gestoken.

Dit meinummer is gewijd aan het culturele programma van de 61e Tong Tong Fair, door de stichting geprogrammeerd. Op de cover ziet u een foto uit het boek Een foto vertelt. Vijftig familieverhalen van Chinezen uit Indonesië, dat op 23 mei feestelijk wordt gepresenteerd in Studio Tong Tong. Het boek is een uitgave van de Stichting Chinese Indonesian Heritage Center en Stichting Tong Tong.

De Sobat bevatte ook een extra bijlage met het gehele programma van de Tong Tong Fair.

Ook donateur worden?
De Sobat is het relatiemagazine voor donateurs van Stichting Tong Tong. Wilt u ook de activiteiten van Stichting Tong Tong steunen? Wordt dan donateur. Het kan al vanaf € 20 per jaar! Lees hier hoe u Sobat wordt.