Maak kennis met Stichting Tong Tong, lees De Sobat

Kennen jullie Stichting Tong Tong, de oudste Indische culturele stichting van ons land en verantwoordelijk voor de culturele programmering van de Tong Tong Fair? Medio augustus verschijnt het nieuwe nummer van ‘De Sobat’, het kleurige relatiemagazine van de stichting. Met diverse reportages kijken we terug op de sfeervolle 53e Tong Tong Fair.

Ook de komende jaren wil Stichting Tong Tong doorgaan met het ontwikkelen van programma’s waarin enerzijds de rijke Indische cultuur centraal staat en anderzijds de artistieke dialoog tussen Oost en West wordt gestimuleerd. Als je een sterk eigen platform voor het Indische belangrijk vindt, help ons dan om de Sobatkring te vergroten.

Met een donatie van € 17,50 of meer per jaar ontvang je De Sobat thuis. Lees hier meer over het donateurschap van Stichting Tong Tong. Adverteren in De Sobat kan ook; al vanaf € 28,– kun je een advertentie plaatsen. Kijk hier naar de tarieven.