Tijdschriften

Stichting Tong Tong geeft ook tijdschriften uit.

Cover-Sobat-Stichting Tong Tong-winter-2015Tweemaal per jaar verschijnt ‘De Sobat’, het relatiemagazine van Stichting Tong Tong. Met dit kleurige tijdschrift houden we onze vrienden en donateurs op de hoogte van onze activiteiten. Kijk hier voor meer informatie.

Eenmaal per jaar verschijnt de ‘Pasarkrant’, de festivalkrant van het Tong Tong Festival, onderdeel van de Tong Tong Fair. Deze krant beschrijft het omvangrijke culturele programma.

De derde uitgave van Stichting Tong Tong verschijnt sinds 2014 als blog: Indisch Anders, boekenblog voor liefhebbers van de (post)koloniale letteren en literatuur. Op de website van Indisch Anders kunt u ook de jaargangen 2006-2013 downloaden, die als papieren krant verschenen.