‘Marietje’ gaat door!

Marietje, portret zittendBegin dit jaar hebben wij een crowdfunding-actie gestart voor een project ‘Boek en tentoonstelling Marietje van Oordt’. Het goede nieuws is dat beide producties doorgang zullen vinden: boek én tentoonstelling! Momenteel is er nog een klein tekort op de begroting, maar wij vertrouwen erop dat wij dit gat nog kunnen dichten; het gaat door! Aan de crowdfunders van dit project hebben we vandaag een brief met nadere informatie gestuurd.

Op 22 mei wordt in de Bengkel van de 55e Tong Tong Fair het boek gepresenteerd: ‘Niemand zorgde voor mijn ziel’; Marietje van Oordt (1897-1974), een tragisch leven aan de Indische zelfkant door Gerard Termorshuizen, een uitgave van Stichting Tong Tong, ISBN 9789078847076. Alle ‘crowdfunders’ ontvangen daarvoor een uitnodiging. Na de boekpresentatie wordt de tentoonstelling geopend, gevolgd door een feestelijke bijeenkomst.

Op 12 mei, voorafgaand aan de Tong Tong Fair, wordt voor middelgrote, grote en ‘gouden’ crowdfunders een exclusieve bijeenkomst georganiseerd waar Gerard Termorshuizen een tipje van de sluier over boek en tentoonstelling zal oplichten.

Op 2 juni krijgen de ‘gouden’ crowdfunders een diner aangeboden in de Hospitality Lounge van de Tong Tong Fair. Die middag geeft Gerard Termorshuizen een lezing over Marietje van Oordt in het Bibit-Theater.

Wilt u ook nog bijdragen aan dit bijzondere project? Dat kan natuurlijk. Als u dat uiterlijk 27 april doet, kan uw naam nog op de juiste wijze bij de dankzegging vermeld worden.

Eerst meer lezen over Marietje van Oordt? Dat kan hier.

Startbijdrage: € 25,–
Met een bedrag van € 25,- kunt u ook al bijdragen aan de doorgang van dit project. Uw naam wordt dan vermeld in de boekuitgave, u krijgt een exemplaar van het boekje, en een uitnodiging voor de opening van de tentoonstelling op de eerste dag van de Tong Tong Fair (22 mei 2013), met een drankje na afloop.

Middelgrote bijdrage: € 50,–
De tegenprestatie voor de middelgrote bijdrage is gelijk aan die voor de startbijdrage (naamsvermelding als donateur van een middelgrote bijdrage), maar aangevuld met een exclusieve bijeenkomst, voorafgaand aan de Tong Tong Fair, waarin Gerard Termorshuizen meer vertelt over zijn onderzoek, en u uw eigen vragen kunt stellen.

Grote bijdrage: € 100,–
De tegenprestatie voor de grote bijdrage is gelijk aan die voor de middelgrote bijdrage (naamsvermelding als donateur van een grote bijdrage), maar aangevuld met ook een naamsvermelding in de expositie en een vrijkaart (los te gebruiken van de vrijkaart voor de dag van de opening).

‘Gouden’ bijdrage: € 250,–
De tegenprestatie voor de ‘gouden’ bijdrage is gelijk aan die voor de grote bijdrage (naamsvermelding als donateur van een ‘gouden’ bijdrage), maar aangevuld met een gouden groepsdiner in de Hospitality Lounge van de Tong Tong Fair, met een kort live muziekoptreden. ‘Gouden’ donateurs krijgen bovendien twee vrijkaarten i.p.v. één, voor een derde bezoek naast de openingsdag of de dag van het groepsdiner. Ook mag de ‘gouden’ donateur een introducé meenemen naar het groepsdiner.

U meldt zich aan als crowdfunder door het gekozen bedrag over te maken op bankrek.nr 75 83 89 t.n.v. Stichting Tong Tong o.v.v. Marietje. Vermeld a.u.b. ook uw Sobatnummer. Als u geen Sobat bent, graag uw adres vermelden. Bij voorbaat dank!