Stichting Tong Tong doet mee met het Bevrijdingsfestival in Den Haag op 5 mei

Herman Keppy

Vorig jaar konden bezoekers van de Tong Tong Fair de tentoonstelling ‘Indisch Den Haag in verzet’ in het Cultuurpaviljoen zien, door Herman Keppy. Ter gelegenheid van Bevrijdingsdag 5 mei 2015 neemt Herman Keppy u mee met een busrit van een half uur, waarin hij vertelt over Indisch verzet in Den Haag in ’40-’45.

Dit item maakt deel uit van het programma van het Bevrijdingsfestival Den Haag op 5 mei.

De inhoudelijke component van het festival vindt plaats in bussen. Deze vertrekken vanaf een busplatform op het festivalterrein, telkens voor een rit van 30 minuten, elk met hun eigen invulling.

De busrit met Herman Keppy wordt georganiseerd door Stichting Tong Tong. Gaat u ook mee? Meer informatie op de website van het Bevrijdingsfestival (‘Vfonds Busplatform’).