De Sobat

Cover_Sobat_voorjaar2014De Sobat is het relatiemagazine van Stichting Tong Tong. Wanneer u donateur (Sobat) wordt, krijgt u het kleurige tijdschrift automatisch toegestuurd. De Sobat schrijft onder meer over muziek en dans, culinaire zaken, films, reizen, kunst en boeken.

Vanaf € 20,00
Donateurs van € 20,00 of meer (minima buitenland: in Europa € 25,00; rest van de wereld € 30,-) krijgen een Sobatkaart. Wij rekenen per kalenderjaar; uw Sobatkaart is dus ook een kalenderjaar geldig, van januari tot en met december. Behalve De Sobat biedt Stichting Tong Tong nog meer voordelen, lees hier meer.

Aftrekbaar van de belasting
Uw donatie is aftrekbaar van de belasting aangezien Stichting Tong Tong de ANBI-status heeft. Per 1 januari 2012 mag u uw donatie zelfs voor 125% aftrekken bij uw aangifte voor de inkomstenbelasting, omdat Stichting Tong Tong een culturele instelling is. Lees hier meer over doneren aan Stichting Tong Tong.

coverDeSobatzomer2013Adverteer ook in De Sobat!
Al vanaf 65 euro kunt u een advertentie plaatsen in De Sobat, het full-color relatiemagazine van Stichting Tong Tong. Download hier de informatie over onze aantrekkelijke advertentietarieven. Voor meer informatie over adverteren: advertenties@tongtong.nl.

Contact
Persberichten, tips, feedback, leuke activiteiten voor in de Agenda, stuur het a.u.b. aan pers@tongtong.nl.